środa, 31 grudnia 2008

Hanna Myszka

Hello!!!

Nazywam się Hanna Myszka. Mój pseudonim to Mysia. Chodzę do klasy 3 gimnazjum w Zespole Szkół w Strzepczu.
Z wielu przeczytanych przeze mnie książek nie spotkałam jeszcze takiej, która wywarła by na mnie bardzo duże wrażenie. Interesuję się sportem, muzyką i filmami.
Moje ulubione rodzaje filmów to kryminały i horrory. Nie pogardzę też filmami przygodowymi i fantasy. Natomiast lubię słuchać muzyki techno, dance oraz pop. Ulubiony wykonawca to Matt Pokora, a ulubiony film to „Lęk”.
Moje hobby to gra w siatkówkę i w piłkę ręczną. W moim dorobku posiadam kilka medali od brązowego po złote.
Moim idolem jest Natalia Partyka, ponieważ nie zwraca uwagi na to, że jest osobą niepełnosprawną a walczy nawet z pełnosprawnymi. Posiada w sobie strasznie dużo wiary i upór.
Umiejętnie posługuje się komputerem, po Internecie „serfuję” w celach naukowych i rozrywkowych.
Jestem osobą rozrywkową, zorganizowaną, koleżeńską i sumienną. Moim marzeniem jest zagranie w reprezentacji siatkarek.


1 komentarz: