środa, 31 grudnia 2008

Dominika Ramczyk

Cześć!

Nazywam się Dominika i mam 13 lat. Chodzę do pierwszej klasy gimnazjum w „Zespole Szkól w Strzepczu”. Interesuje się zjawiskami atmosferycznymi ( najbardziej ciekawią mnie tornada) a także obserwacjami rożnych gatunków ptaków, co pozwala mi je lepiej poznać.

Moje hobby to malowanie. Najbardziej lubię tworzyć własne, wymyślone postacie, także fantastyczne. Moimi ulubionymi przedmiotami szkolnymi są: biologia i geografią, jednak najlepiej radze sobie z geografią, ponieważ ona najbardziej mnie interesują.

W czasie wolnym relaksuje się oglądając filmy, słuchając muzyki lub czytając książki. Dotychczas przeczytałam wiele książek, ale największe wrażenie wywarła na mnie książka pt. „Harry Potter i więzień Azkabanu”. Opowiada ona o trójce przyjaciół, dzięki którym pojawia się wiele ciekawych zwrotów akcji, wiążących się w szczególności z magią i przygodami . To naprawdę bardzo ciekawa książka.

Lubię także od czasu do czasu posiedzieć przy komputerze. Nie tylko żeby zagrać, ale po to by poszukać w Internecie czegoś związanego z tym czym się interesuje (przeważnie są to ciekawostki związane z geografią lub biologią).To wszystko co mogę o sobie opowiedzieć.

:)Pozdrawiam!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz