środa, 31 grudnia 2008

♫ Dorota Jakubowska ♫



Hej!
Nazywam się Dorota Jakubowska, uczęszczam do Gimnazjum nr.2 w Strzepczu, kl.III A. Jestem drobną blondynką o zielonych oczach. Moją pasją jest muzyka - słuchanie jak i tworzenie jej własnymi siłami.
Posiadam też zdolności manualne – lubię tworzyć rysunki, biżuterię (z muliny), itp., itd. - czyli różnego rodzaju prace plastyczne, fascynuje mnie też fotografika i podróże xD W szkole czuję się dobra w przedmiotach ścisłych – matematyka, chemia, fizyka.
Posiadam w domu komputer z dostępem do internetu z którego korzystam w celach naukowych, do pozyskiwania informacji i dla rozrywki ;)
Największe zainteresowania wzbudziła we mnie książka pt.: „Tylko dla wybranych” autorstwa Kate Brian, która szczególnie zapadła w mojej pamięci ze względu na swoją tematykę – opowiada o dziewczynie, która za wszelką cenę chciała dostać się do szkolnej elity, bezustannie ulegając czyimś zachciankom i stojąc w czyimś cieniu pozostając bez własnego zdania. Ucierpiała na tym głównie jej samoocena oraz godność osobista. Dlatego trzeba pamiętać by zawsze pozostawać sobą i w swoim „własnym życiu”...
A to niektóre z moich prac ;)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz