czwartek, 15 października 2009

1 Zajęcia z przedsiębiorczości

Dnia 15.10.2009r. odbyły się pierwsze, tegoroczne zajęcia z przedsiębiorczości.

Witamy wszystkich po raz kolejny na naszym blogu
.

Na dzisiejszych zajęciach dowiedzieliśmy się mnóstwo ciekawostek jakie nas czekają, a także co nasz czeka w pierwszym semestrze projektu pt. „FASCYNACJE ZAKLĘTE W NAUCE I BIZNESIE” związanego z przedsiębiorczością.
Oto zmiany:
• Otóż przede wszystkim zmieniła się nam nasza Pani koordynator.
Została nią Pani Zofia Cierocka, z którą mamy przyjemność mieć zajęcia dotyczące
przedsiębiorczości. Natomiast zajęcia matematyczno-przyrodnicze poprowadzi Pani Dorota Langa

• Kolejną zmianą, która zaszła w naszej grupie jest zmiana uczestników. Otóż doszły do nas dwie nowe uczestniczki.
Nasza drużyna czyli składa się obecnie z:
-Dominiki Ramczyk
-Brygidy Lange
-Edyty Pobłockiej
-Marii Wieckiej
-Bartosza Kielińskiego
• Następnie dowiedzieliśmy się czym będziemy się zajmować na kolejnych zajęciach i co nas czeka.
• Pani poinformowała nas również o konkursie, w którym mamy zamiar wziąć udział
• Natomiast wiadomością z której się najbardziej ucieszyliśmy to oczywiście wycieczka, która nas czeka i inne różne atrakcje .
Następnie z wielkim zapałem prześlijmy do tematu dzisiejszych zajęć z PRZEDSIĘBIORCZOŚCI.

O przebiegu zajęć w następnym poście;D


1 komentarz:

  1. A ja wracam do wspomnień.
    Kółko funkcjonuje, to dobrze. Bardzo dobrze.
    Bardzo ciekawe rzeczy opowiadacie mi tutaj na tym blogu. Chociaż informacje z pierwszej ręki są o wiele ciekawsze ;D
    Tak opowiadacie ciekawiej, do pisania się nie przyczepię ;D
    Dobra. Wierna czytelniczka. ;)
    Ja już skończyłam swoją przygodę z NiBem..
    Brygida pewnie wie już kim jestem ;DD

    OdpowiedzUsuń